Monday, June 23, 2008

Laman Web Pemuda Wilayah Sepi...

Salam hormat pemuda Putrajaya. Semoga semua sejahtera dalam keadaan poket tenat dek kenaikan harga barang... Tadi aku bersama 7 orang ahli pemuda cawangan dijemput bersua dengan Khairun calon Ketua Pemuda Putrajaya. Sahabat-sahabat yang lain tidak dapat turut serta. Sepatutnya dengan Zaki dulu iaitu pada 18 Jun 2008 yang lepas aku telah set dengan Amri, tapi sampai jam 2 petang hari tersebut tiada seorang kempen manager Zaki yang cal aku. So aku sms semula kepada semua pemuda cawangan bahawa perjumpaan yang dicadangkan dibatalkan. So, Datuk Zaki jangan marah aaa... kena tanya kempen manager anda. Aku harap lepasni, Datuk dapat cal aku sendiri untuk set time. Takyah guna orang tengah...
Seperkara lagi, aku sangat musykil dengan Laman Web Pemuda Wilayah. Lepas PRU 12 langsung tak updated. Sepatutnya pada masa inilah website tersebut berfungsi sebagai jentera UMNO Wilayah Persekutuan menerangkan dasar kerajaan. Apa dah jadi ngan Datuk Norza. Dulu bukan main lagi bercerita tentang kepimpinan bukan retorik. Zaki sebagai pegawai (bendahari Pemuda Wilayah) takde tegur-tegurke dan melihat perkara seperti ini? Mungkin Zaki anggap hal pemuda wilayah ini perkara remeh, almaklumlah sangat sibuk terpaksa membantu Pak Lah mentadbir negara. Serupa jugak dengan anggapan Datuk kepada pemuda Putrajaya. Bukan begitu!!!