Thursday, April 7, 2011

Pemukiman Blogger Fuckatan...

Dipetik dari Blog Media Permatang Pauh

SAH!!! Blogger Pro Kerajaan akan berkubur sebelum PRU13.

Barisan bloggers Pakatan yang akan menggempur cybertropper UMNO ada yang korang kenal tak? Hahahahahahaha.....

Puak-puak Pakatan telah mengadakan satu Pemukiman Blogger yang menyokong Pakatan Rakyat pada 2-3 April hari tu untuk mempersiapkan blogger dorang untuk menguasai media siber bagi PRU13.

Gua difahamkan, hasil dari kursus tu dorang berjaya menghasilkan satu kaedah yang dinamakan Revolusi 13 yang akan digunakan untuk menggempur cybertropper UMNO.

Wohaaa... Gua dah naik takut setengah mati ni beb.. Revolusi 13.. Very dangerous tuuuu... Hahahahaha.

Katanya, group dorang ni akan bertindak untuk kuburkan segala fitnah di media online yang dilakukan oleh bloggers, Facebookers dan dalam Twitter yang pro kerajaan.

Dorang punya tagline ialah, "Selamatkan Rakyat, Bebaskan Malaysia". Skema gila tagline dorang ni... Entah apa yang dorang nak selamatkan dan bebaskan Malaysia dari apa? Macam Haram!

Selama ni doranglah yang jadi kaki fitnah dan jugak kaki putarbelit dalam cyberspace, lepas tu bila tembelang dan kelentong dorang didedahkan, dorang sibuk pulak nak tunjuk baik.. Pooodahh!

Lagi satu, yang jadi tukang bentang kertas kerja dorang adalah si Doktor Goggle, Abu Hasan Abdullah dan juga si orang kuat Harakah, Kamaruddin Jaafar.

Dah confirm-confirm ke parit la revolusi dorang ni.


Bagi gua, buatlah revolusi atau kepala jadah apa sekalipun, dorang tu takkan berjaya kalau dorang sendiri still nak pertahankan fitnah dan jugak salahlaku dalam puak dorang sendiri.

Paling mudah laa gua bagi contoh.., kalau Anwar yang macam tu punya kaki spin dan jugak kaki temberang pun dorang masih nak defend, pergi mampuslah dengan revolusi apapun. Rakyat bukan bodoh beb..

Dorang ni selalu kata pemimpin BN gila kuasa dan jawatan sampai sanggup tipu rakyat, tapi yang tok guru dorang si Nik Aziz tu dah sampai nak menongkat langit..., apa cerita tu baiii?

So, dorang semua ni nak kuburkan fitnah yang mana satu kalau fitnah dan putarbelit tu datang dari dorang sendiri? Apa kejadahnya semua ni?

Sendiri yang sibuk defend kaki liwat dan kaki china doll, lepas tu nak suruh orang jaga moral...? Lawaklah puak-puak bangang ni semua.... Hahahahaha..