Tuesday, February 17, 2009

Gambar Bogel - Elizabeth Wong Mesti Undur!

Pembangkang kerap menekankan isu moral dalam pentadbiran kerajaan termasuk menuntut Dr. Chua Soi Lek meletak jawatan kerana skandal seksnya yang dirakam curi. Kini dengan tersiarnya gambar bogel Elizabeth Wong ADUN Bukit Lanjan dan EXCO Kerajaan Selangor jangan pula berdolak dalik. Tuan empunya diri sudah mengakui kesahihannya dan kita dengan ini mendesak Elizabeth meletak jawatan segera. Kita nak dengar apa kata Tuan Guru Nik Aziz dan adakah Tuan Guru nak guna kalimah-kalimah Allah untuk menjustifikasikan perempuan bogel boleh terus jadi wakil rakyat. Sedangkan dulu bagi PAS, wanita pakai purdahpun haram jadi wakil rakyat...

Anwar pula macam mana, dah buat kacau bilau dalam negara (baling batu sembunyi tangan) lari pulak ke Doha. Bukan Ketua Pembangkang tersebut tak tahu Yang di Pertuan Agong merasmikan Dewan Rakyat semalam. Itulah sebenarnya perangai Anwar yang diagong-agongkan oleh Melayu Liberal dan PAS terus jadi alat. Jangan anda fikir kalau Anwar jadi PM (na'u zubillah) Presiden PAS akan jadi TPM sebab konsesus yang PR buat semua tak pakai dan tak akan dipeduli Anwar.

***Nota: Berita terbaru jam 11.30 pagi tadi Elizabeth menawarkan untuk letak jawatan. Bermakna kemungkinan besar Pilihanraya Kecil DUN Bukit Lanjan akan diadakan.