Saturday, August 30, 2008

Khir Toyo Pilihan Pemuda Putrajaya




Wah! banyak bunyi yang aku dengar sekarangni pemuda Putrajaya nak angkat Khir Toyo sebagai Ketua Pemuda Malaysia. Sebetulnya, memang dia dah datang melawat kami dua minggu lepas dan pemuda Putrajaya puas hati dengan penjelasan hala tuju Khir Toyo. Secara peribadi memang aku menyokong Khir Toyo dan tidak KJ. Hal ini jelas aku maklumkan kat Zaki kerana aku tak boleh terima anak beranak berkuasa. Sementelahan pula dia adalah wakil rakyat kampung aku. Ini bukan soal kehendak dan persepsi pemuda UMNO sahaja tetapi adalah turut mengambil kira kehendak akar umbi diseluruh Malaysia. Yob sendiri yang hendak bertanding EXCO Pemuda Malaysia, secara terbuka mengistiharkan dan menyokong Khir Toyo. Jadi aku berpendapat kalau kombinasi penyokong Tun dan Yob mencalonkan dan menyokong Khir Toyo, aku percaya Pemuda UMNO Bahagian Putrajaya akan berjaya mencalonkan Khir Toyo.